måndag 2 juni 2008

Slappa


Igår hade vi den stora slappardagen. Vi har börjat ha söndags stängt i butiken och har den hela sommaren. Detta innebär att jag och gubben är hemma samtidigt en hel dag i veckan. Nåt vi inte är bortskämda med.
Tog en sovmorgon som var välförtjänt.

Så det blev mysfrulle med barnen ute på altanen.

Sen låg jag mest och läste hela dagen, varvade med lite tvätt och rabatts rensing. Läste ut min Camilla Läckberg bok. Svartrockaren låg också hemma hela dagen och läste Gåtornas palats. (bok av han som skrivit da vinci koden)

I helgen är jag gräsänka, och det ska bli skönt. Har lyckats övertala barnen att åka hem till sin pappa tor-sön så jag ska ha det såååå tyst och mysigt.

Nästa vecka styr jag kosan upp till syster i sundsvall. Ska på examen.

Blir jättekul.

Inga kommentarer: