söndag 30 mars 2008

Nya bud!

Som alla vet (jag tjatar ju en del)så har jag ju lite problem med magen pga alla mediciner. På ren svenska: Jag har svårt att skita=betong mage.Nu e jag less! Nu ska magen tillbaka i sin gamla "shape".

Så nu är det nya bud här hemma.

Jag:

* dricker vatten heela dagarna, har ständigt med mig min flaska som fylls på ofta ofta.

* äter inget bröd. Gör undantag om det är sånt där tok kompakt svart fyrkantigt fullkornsbröd som ser ut som blopudding.Vitt bröd EV söndagar.

* inbillar mig att man blir hård i magen av läsk...så ingen läsk. Det är väl snarare så att man blir tjock av allt socker....men just DET skrämmer mig inte. Det är värre att inte kunna skita.

*äter musli med en massa krossade linfrön, banan och mjölk till frulle. Inget annat.

* har dragit ner på ostbågarna. (men bara lite)

* äter minst 2 frukter om dagen.

* försöker skippa potatis, ris och pasta....Passar på med lite Gi. (för man blir ju sååååå hård i magen av potatis*hm*)

Och här är bildbeviset på att jag kanske dragit detta lite FÖR långt. Jag försöker ha krossade linfrön på ALLT till å med morotskaka! Min kaka längst ner till vänster....men det fattar ni....hoppas jag*s*

Inga kommentarer: