söndag 30 mars 2008

Gjorde ett

....2 timmars besök i butiken idag. Så kul att komma utanför dörren och se levande människor. (nog för att de som bor under mitt tak lever men......)
Gjorde ingen nytta, fluffade bara lite kuddar. Fick besök av en jobbar kompis. Visade våra fina krukor, och skulle in på lagret för att visa de jag inte packat upp....DÅ smäller det till i benet. (ischias nerven var visst inte nöjd)
Aj aj och AAAJJJJ!

I med några tabletter, fick skjuts hem, ner i sängen och somnade.Somnade och sov 2½ timme. Benet lite bättre ...men det känns!

Å idag ringde en trevlig kvinna från en blomsterbutik inne i centrum. Hon hade ett blombud till mig och ville veta om jag var hemma imorgon!
KUUUL!! Jag ska få blommor! Och jag har inte en susning från vem!!

Längtar tills imorgon! Älskar överraskningar!

3 kommentarer:

Ambulansbarnmorskan sa...

Nä fasen vad trist! Men kul att någon tänker på dig och vill skicka dig lite blomster *ler*.
Nice krims krams du har i din butik. Själv sitter jag dagarna i ända på internet och kollar inredningbutiker då vi ska gör om stugan till "vår". Mamma har ffått bestämma innan, men nu är det JAG som ska bestämma och det ska bli mkt vitt med massor av fina ljuslyktor osv!!
Får bestämt komma och besöka din butik om jag får lust att köra 2 mil norrut haha.
Har du sett att Shyffert slutat blogga?! Gillar du den mannen? Ska berätta då att jag har sett hans stuga...invändigt....när han inte var hemma.....de har inga gardiner....inte något för duschrummet heller *skratt*....jag såg honom i måndags.....vi är grannar....stuggrannar! MEN jag har inte mer än vinkat till honom. Dessutom blev det helt fel då jag trodde att det var en annan granne så jag vinkade frenetiskt i min bilruta *ler generat* han blinkade ju med helljuset ju...trodde det var Lasse hehe.

SS sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SS sa...

Nja, jag har läst schyfferts blogg emellanåt, men aldrig fastnat där.Han gör bättre Tv än blogg, kan man väl säga.
Har en MASSA bra inredningshemsidor i butiken. Ska försöka komma ihåg att skicka över några när jag är där...kan dock dröja:(
Ha en bra dag, själv ska jag bara sitta och vänta på mina blommor.*s*