måndag 11 februari 2008

Söndag kväll

Hm...jag tror bestämt att jag får ta ett snack med sugröret. Han kör dubbelspel! Först var han hos tjejen och käkade middag och kollade film och sen stod 2 donnor här utanför när han kom hem vid 21 tiden, varav en är en "fd". Kollat igenom hans mobil....så ett allvarligt snack är på G!

Svartrockaren hade filmkväll med den gulhåriga svartrockaren. Smög ner för att rota till mig lite goo saker. I skålarna låg kalas puffar och crunch! Urk!! Vad är det för fel på chips och ostbågar!???

Jag och gubben låg och kollade xtra materialet till sagan om ringen. Men det tog ett abrupt slut när jag släppte min andra fjärt. Tyckte mig ha isolerat den under filten........! Men se NOPE!
Han flydde i panik så jag läste istället. Han VÄGRADE kolla mera film!

Ny vecka, nya utmaningar! Ha en bra arbetsvecka på er!

Inga kommentarer: