måndag 11 februari 2008

Besluts ångest!

Jag har beslutsångest och dåligt samvete!
Dåligt samvete för att jeansen var dyra. Men å andra sidan så borde jag få unna mig nåt eftersom jag jobbar 7 dagar i veckan, och vi snålar för att inte belasta företaget. Å jag har inte köpt kläder sen Sundsvall brann.

Beslutsångest för att det är "ungdomsjeans"(sonen har likadanna) Han lär tycka att jag är såååå PINSAM! Men DET stoppar mig inte.

Frågade svartrockaren om råd när jag kom hem.

Jag: Verkar jag vara tant med ålderstojja om jag har 96 jeans?

Svartrockaren:.................*tyyyyystnad*...........eh.......NEJ! Min mentor när jag gjorde praktiken hade sånna och hon har en son som är 2 år äldre än mig.
Men det är klart........!!!
Om du inte vill ha dem kan jag ta dem!!!!

Så??? Behålla el lämna tillbaka??

Inga kommentarer: