tisdag 19 februari 2008

Salami matta

Har man inget bättre för sig kan man ju alltid köpa sig en salami matta....eller inte!
http://www.wurstteppich.de/¨

Barnen är hemma hos sin pappa vilket innebär att det är både lugnt och tråkigt här hemma.

Men å andra sidan så är ju inte jag så där hysteriskt roligt just nu. Sover bort mina kvällar. Sjukt trött!

Men på lördag måste jag piska liv i denna slitna kropp. Jag och Ankan ska hem till "jag-är-med-i-du-blir-vad-du-äter-kompisen" på tjejfest! Blir nog en hel del garv,skvaller och rövin! Ska bli sketa kul. Måste köpa mig en party outfit till lördag. Ankan den lilla subban lär väl vara ny ekiperad och Thailands brun. Om jag inte minns fel så hade hon 8 kilo på utresan och 40 på hemresan.

Får försöka gå ner 5 kilo tills lördag så kan jag ju låna kläder av henne.....eller inte!

Inga kommentarer: