lördag 29 december 2007

Huset fullt

Igår kom min systerdotter hem till oss. Förra gången hon var här (för 3-5 månader sedan) var hon svartrockare, men nu är hon skate:are. Jag tror inte att hon åker skateboard, jag tror hon har den mer som accessoar.
Hon ska stanna en vecka. Hennes framtidsplaner är att gå ut nian, och söka till gymnasiet här nere...å bo hos moster! Hon har ingen aaaaning om vilken bega bitch jag kan vara*flin*

Igår kom också Hampus, linas bästis. De kollade film och fnittrade på, sent sent. I morse när jag kom ner så låg en massa julgrans kulor på golvet, belysningen var helt fucked up. Chips och dricka uberalles! Hej å hå.

Ringde just hem. Hampus svarar:
-Hemma hos familjen XXX.
- Hej, det här ÄR familjen XXX.
- Shiiiit! Svartrockaren, det är famljen XXX som ringer! Utrym lokalen, dra!

Nu har de klivit ur sina sängar(kl 14.00!!!)

Inga kommentarer: