lördag 6 september 2008

Vad glad han ska bli!

Sitter här och kommer på en genial ide.
Ibland är jag bara såå himla bra!

Nu måste jag bara komma på ett bra sätt att övertala min sambo.
För han måste godkänna och hjälpa till.

Vi har två sovrum på övervåningen. Ett större, som jag och gubben har.
Och i det mindre camperar äldste sonen när han är här. Där inne har vi också en skänk med tv och PS spel, skrivbord med dator och sonens 120 säng.

Nu vill jag swoppa rum.
Vi behöver ju inte all den ytan där inne.
Och vi använde det mindre rummet innan vi byggde ut framsidan så barnen fick egna rum nere.

Om man byter rum så får det även plats en soffa/divan som barnen kan sitta i när de kollar tv/spelar PS.
Det blir lixom ett "tv rum".

Vad glad min sambo ska bli nu när jag vill vända upp och ner på huset.

Inga kommentarer: