fredag 12 september 2008

Köpa bindor.

Gubben ringer från Matbutiken
Gubben: Det står OB på shoppinglistan. Vilka ska du ha?

Jag: Ta de som är billigaste och normal storlek.

Gubben: Mummel mummel*han läser olika märken* super, light flow...mummel.

Jag: Äh ta bara några.

Gubben: Ok. Normala hittade jag. Ska du inte ha bindor också?

Jag: Jo ta några "normala".

Gubben: Hm....libresse, always,maxi, invisible, super clip, binda med vitamin e...VITAMIN EEEEE!!!!!!!???

Jag: Skit i dem, ta bara några hel vanliga, gärna långa.

Gubben: mummel mummel *vingar...goodnight....vitamin e.....mera vingar...ekonomipack.....mummel*SHIT...det här är ju en vetenskap. Vilka ska du ha?

Jag: Ta bara nåt!

Gubben: Ekonomipack låter ju vettigt...det vet jag vad det är.

Jag: TA DEM!

1 kommentar:

Cadrutt sa...

its a djungel out there