tisdag 5 augusti 2008

Katter...nej tack!

Det är ju inte direkt någon hemlighet att jag hatar katter.
Det har jag nog alltid gjort.
Träffade Moncis mamma för ca 2 år sedan. Då hade vi inte setts på säkert 15 år.

Bland det första hon sa var att hon kom ihåg att jag inte gillar katter. Hon berättade att jag brukade kela med moncis katt och samtidigt säga" Din eländiga lilla katt fan, har du inte blivit överkörd än ditt lilla äckel".

Nu har vår tomt förvandlats till en enda stor katt toalett. Och jag gillar det INTE!

Tack vare att allt är uppgrävt och omplanerat så kan de små äcklen gräva sina bajs och kisshål hur lätt som helst.

Ska smida onda planer på hur jag kan skrämma livet ur dem*flinar elakt*

1 kommentar:

Ambulansbarnmorskan sa...

Hmm eftersom jag har TVÅ katter, men är helt insatt i din problematik så kan jag ge ett tips...gräv ner hackad lök i rabatterna...

Jag köpte ett medel till grannen som de kunde gräva ner i sina rabatter.

Jag håller med om att det inte är trevligt.