lördag 5 juli 2008

Arlanda

Har just pratat med min syster.
Hon satt på en badstrand i spanien.
Kunde höra "strandljudet" i bakgrunden.
Blir så SJUUUK!! Vill också sitta och svetttas i skuggan på en sandstrand...utomlands!

Imorgon blåser jag ut och möter dem på arlanda. Jag ska byta Svante mot hennes son, Jalle 17 år. Han ska sova över till på måndag för att sedan flyga ner till danmark.
Och måndagskvällen blåser jag ut till arlanda igen för att hämta svartrockaren.
Arlanda tur och retur x 3.

Jobbar inte på jobb nr 1 nästa vecka. Ska vara hemma och såsa. Kanske gå ner till badberget och låtsas spm om jag är utomlands på en badstrand..!

Och nästa helg är jag barnvakt till ankans tvilligar.
De åker till England på bröllop.
Ska inte ta hand om dem själv. Sparrisen kommer från örebro, så vi hjälps åt.
Ska bli himla kul!

Inga kommentarer: