lördag 28 juni 2008

Blocket

Har en annons inne på blocket. Ska sälja ett gammalt skrivbord.
Blev lite förvånad när det damp ner 3 svar nästan på en gång. Svarade första som mailat, att jag ville ha svar med tel nr asap, annars skulle jag släppa det.
Inget svar på 5 timmar.
Ringer den andra som svarat. Inget svar så jag pratar in på mobilsvaret att jag ville att hon skulle ringa så fort som möjligt, annars skulle jag ringa vidare.
Inget svar på 3 timmar.
Ringer person nr 3. Svar direkt och hon skulle k0mma imorgon och hämta.

Sen, efter ytterligare 2 timmar får jag ett sms svar från person nr 2. Hon ville komma och hämta.
Skickade svar "den är såld".

Nu blir hon skitsur och skriver tillbaka "men jag hade ju första tjing blaha blaha blaha"
MEN KVINNA!!
Ska man köpa nåt på blocket får man ligga i lite.
Typ SVARA I TELEFONEN!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag brukar säga att det är först till kvarn, jag ringer alla på en gång och kollar om de ska komma... jag skulle aldrig vara så snäll att jag väntade i typ 5 timmar! men det är jag det... haha..

kram Lee