fredag 16 maj 2008

Fredag igen

Jaha...så har man överlevt ännu en arbetsvecka.

Tveksamt om jag överlever eftermiddagen.

Svartrockaren bakar...! Och denna gång luktar det INTE mumma. Mera kremerad bulle. Å då sitter jag på övervåningen och vågar inte gå ner!! Jag sitter här och hoppas på att huset inte brinner ner.

I helgen ska jag vara heelt ledig. Imorgon blir det hemma liv i lågt tempo. Kan tänka mig att EVENTUELLT ta itu med rabatten på framsidan. Men bara kanske!!

På söndag fm kommer Ankan (och hennes dotter)och hämtar mig och svartrockaren. Vi ska in till fashionabla östermalm och leka fotomodeller för en dag. Vi ska dit osminkade (blir en tuff utmaning för svartrockaren) och fula för att sedan bli fixade och fina.
Sen blir det fotografering.*Moooaaahaahahhaaa*
http://thestudiogroup.se/

Ska bli skitkul!

Inga kommentarer: