måndag 19 maj 2008

Bloggare

Usch....idag suger jag som bloggare. Fick tvinga mig in hit . Har ont i skallen och halsen känns som sandpapper. Har varit på både jobb nr 1 o 2 idag. Kollat igenom ev soffkampanj till sommaren. Men vi kunde inte komma överens om tyg.....gubben å jag. Vi surade ihop och sket i det hela. Får ta beslut imorgon...

Solstolarna har inte kommit. Den leverantören kan ta och stoppa upp den i rektum!
PUCKO!

Å när jag ändå pratar om puckon kan jag ju berätta att jag höll på att krocka med ett idag. Jag FATTAR inte varför alla idioter är ute och kör på samma väg som jag, heeela tiden. Jag måste vara försedd med en idiotmagnet nånstanns.Den idioten pratade i mobilen och hade ingen koll alls. Så det blev signalhornet i botten och en vink med lillfingret i kombination med ett arg flin!
PUCKO!

Over and out!!

Inga kommentarer: