måndag 14 april 2008

Måndag

Måndag igen.
Orkade inte kliva upp med barnen när de skulle till skolan. Låg alldeles för skönt. Och dessutom så verkar mitt ben acceptera att jag minskar ner på tabletter så jag unnande mig en sovmorgon.
Vanligtvis brukar mitt ben tvinga mig upp när jag inte har tabletter i kroppen, men nu verkar diskbråcket ha fattat galoppen och håller sig på sin kant.

Carina from north ringde när jag låg och slumrade. Vi hade tydligen pratat om att hon skulle komma på besök i maj. Men det är inte så mycket jag kommer ihåg av telefonsamtalen jag gjorde när jag låg inne på danderyd. Tur att hon ringde och påminde mig.
Undrar hur många som blev drabbade av mina stesolid/morfin samtal*hehe*

Har en sak i min almanacka idag., Ska åka in till svensk kassa service och sätta in pengar.
Det är dagens utflykt.

Nu håller jag på att längta ihjäl mig efter jobbet.

Inga kommentarer: