lördag 12 april 2008

Blev just singel!!

Sitter och fnular framför datorn. Fick för mig att anmäla vår trädgård till "äntligen hemma"s trädgårds kille. Vår baksida är under all kritik. Bara en tråkig gräsmatta (moss matta) full med gropar. Vi har tänkt ta itu med den till sommaren, men med tanke på hur mycket vi jobbar så VET jag att det inte kommer att bli av. Så jag tog chansen att skriva in till tv4 och anmäla vår plätt som tv projekt.*hehe*

Gick ut till gubben, glad i hågen och berättade att jag gjort en "ankan". Ankan brukar alltid anmäla sig till en massa inredning program för att få omgjort och har fått napp 2 ggr.

Ena gången ryade hennes gubbe ifrån och VÄGRADE. Så det bidde inget. Andra gången ledde till att de var på tv för ca 3 veckor sedan, i ett inredningsprogram. Hennes gubbe gav med sig.

Nu blev det fart på MIN gubbe. OM vi skulle bli antagna så kommer han att VÄGRA vara med. Han lovar att flytta isf*s*

Nu måste jag kolla med ankan vad hon gjorde för att få sin gubbe att mjukna*hehe*

För blir i antagna, då SKA jag vara med. Gratis hjälp.....kanoners!

Inga kommentarer: