lördag 22 mars 2008

Stora slöar dagen!!

Käkade frulle med gubbe, svärmor och svärfar. Återvände till sängen för att läsa,kolla tv och surfa. Somnade och sióv hela förmiddagen. Upp och duscha. Blev lite piggare så jag försökte dammsuga*asg* Det gick i kraftig slow motion! Ner i bingen igen och vaknade när middagen stod på bordet. Det var räk omelett, jansson, västerbottenspaj, sillar, ägg, korv och köttbullar osv osv.

Har sedan lyckats hålla mig vaken hela kvällen. El rätare sagt så har jag lyckats låtsats att jag varit vaken.

Har fått paket av svärmor (som jobbar i kläd butik). Skjorta, 2 långärmade tröjor samt 2 t shirts.

I morgon blir det den stora bajs dagen. Inte kul, men ack så behövligt.

Ber om uraäkt flör ev stvfel. Orkar inte rätta dem. Mina fingrar har en egen vilja numnera.

Inga kommentarer: