onsdag 26 mars 2008

Detta är 1000 spänn!!!!

När jag skulle gå iväg till apoteket för att hämta de piller de inte hade igår (de var tvungen att beställa) så kände jag mig rätt så kaxig.

"jag e ju skit bra i benet, inte speciellt ont, pigg i skallen, sluddrar inte så mycket och pratar inte så överdrivet långsamt längre......jag kan nog gå och jobba redan nästa vecka*yes*

Men, det jag märkte på väg till apoteket var att jag drog åt vänster. Jag ville gärna gå vänstervarv. Och benet gjorde sig minsann påminnt.Kändes som om benet ville lossna (befria sig och sticka åt vänster) Jäkla skit, att en sketen liten nerv kan vara så ettrig!

Och det gick lååångsamt. Nu menar jag riktigt långsamt! I pensionärs takt.För marken verkade vara så långt bort och koncentrationen var inte på topp....kan man väl säga.

Dagen till ära hade jag på mig mina converse. Smart drag....för det var rena isgatan heeela vägen. (har skulle broddarna kommit väl till pass brudar)

Å sen blev jag osäker på vart jag lagt pengarna så jag möblerade om i alla fickor så att de skulle vara lätta att hitta, detta medan jag försökte låta bli att gå runt i vänstervarv.

Framme på apoteket kunde jag inte hitta pengarna...

Inga kommentarer: