torsdag 28 februari 2008

Sugröret ringer....

Jag är i butiken. Sugröret ringer:

Sugrör:*panik i rösten* HEJ.......NÄR KOMMER DU HEM???

Jag: Efter 19. Vart är du?

Sugrör: Jag är borta vid Ica. **i bakgrunden skramlas det med skateboards och det garvas en hel del** Kan du inte åka hem nu..och komma och hämta mig?

Jag: Nope...vadå? Har det hänt nåt?

Sugrör: Ja, jag sitter fast i en skateboard.

Jag: Eh..hur då? Med foten? Eller sitter den fast i byxorna?

Sugrör: Nej, jag sitter fast med armen!

Jag: ARMEN?!!! Hur sjutton har du lyckats med det? Kan du inte gå hem då så att du är hemma när gubben kommer hem?

Sugrör: GÅÅÅÅ???? Mamma, handen är BLÅÅÅ!! Jag måste loss NUUUUUUUUUU!

* i bakgrunden flabbas det hejvilt*

Jag: Gå hem och häll balsam på ska du se att du lossnar.

Sugrör: Äh....nu kom jag loss. Vi ses hörrö!!

Inga kommentarer: