fredag 22 februari 2008

I have a machine that goes BING!

Bävade för att gå från jobbet till bilen.Försökte försätta mig själv i trans för att inte bli tok arg och gå bärsärkargång på parkeringen.

Första utmaningen: Att ta sig IN i bilen, för det låset är också misshandlat.

Andra utmaningen: Att starta bilen!

Tredje utmaningen: Att starta bilen och hela tiden lyssna till: BING BING BING BING BING BING BING.
(det är en sån där skitbil som bingar så länge nyckeln sitter i låset och bilen inte är startad)

Det tog ca 5 minuter att få igång skrället. 5 minuter till och jag hade krossat instrumentbrädan med panna!

I morse gav jag upp efter 3 minuter, stormade in i ett sovande hus, väckte alla och skrek till gubben: JAG DÖÖÖÖÖÖR, SKITEN STARTAR INTEEEEEE!!!!

Han kom ner (snäll som han är) och startade bilen på första försöket*hm*

Jag HATAR den där fula bilen!

Inga kommentarer: