tisdag 5 februari 2008

Film maraton


Jag och svartrockaren har haft film maraton. Kollat 10th kingdom, uppdelat på 4 dagar. Den är över 7 timmar lång. Eftersom vi fått hem vår tv som vi vunnit så råkat vi numera ha tv i sovrummet. Inte alls bra.

Så jag och svartrockaren har legat under lo pläden och myyyst och kollat äventyrs film på kvällarna. Välldi najs!

Ikväll är det föräldramöte i skolan och detsamma imorgon kväll. Urk. Gillar INTE föräldramöten. De är så deprimerande. Folk gnäller och klagar och är sååå negativa. När det ska diskuteras englands resa så gnälls det över terrorister och bomber.
Och de stackars baaaaaaarnen som ska måste slita ihop rese pengarna på sin fritid*suck*

Funderar på att skolka och fixa egna aktiviteter (till sugröret alltså!)som kan dra ihop pengar till sugrörets skolresa.

1 kommentar:

Ambulansbarnmorskan sa...

Låter som en spännande serie, måste jag undersöka! Jag håller med dig om f-möten, har ett med stökig klass framför mig och ett normalt *skratt*.