torsdag 10 januari 2008

Värsta bilmekken!!

Idag fick jag besök av kvinnan vi hyr vår butikslokal utav. Hon har sitt Kontor på övervåningen. Hon kollade förbi och hade sina 2 barn i släptåg (3 år + 6 månader)
Hon går men kommer tillbaka 3 minuter senare. Hennes bil startade inte, tomt batteri. Jag har en kund inne som ska hämta soffa. Han var inte alls pigg på att hjälpa till ,så vi lastar soffa (jag å kunden) och jag (värsta "bilmekken"*asg) går ut.

Sen står vi där vid våra bilmotorer och ser ut som två fågelholkar. Vilken sladd ska vart?
Å den svarta ska ju sitta nånstanns i karossen....men på vilken bil????
Smäller hela skiten om jag fäster den röda sladden innan jag sätter den andra på minus?

Bad en stilla bön när hon startade sin bil. Inte en bön för att hennes bil skulle starta utan att jag skulle överleva explosionen.

Bilen gick igång och vi vart skitstolta!!
GIRLPOWER!!!

Inga kommentarer: