torsdag 17 januari 2008

Drömmar

Jag är en drömmare. Jag drömmer varje natt och jag brukar alltid komma ihåg en massa detaljer av drömmarna när jag vaknar.
Av någon anledning så utspelar sig de flesta drömmarna på kursgårdar.(!!)Men inte denna.

I går vaknade jag och hade bla drömt om min fd svåger,som inte står högt på någons lista........nja förutom kanske en visst städerskas.

Jag drömmer att jag ä på semester med min syster och vi har alla barnen med oss. In kommer fd puckosvåger. Han är där för att hämta saker. Vi plockar och plockar. Han tittar på och är otålig.

Han börjar prata med mig,men jag kan inte riktigt höra vad han säger. Det blir lixom bara en dov smörja av allt han säger.Han höjer rösten men jag hör ändå inte. Sen blir han skitarg och SKRIIIIKER......men jag hör ändå inte.

Men så plötsligt kom jag på varför. Jag hade ju opererat in ett idiotfilter i öronen.
Thats why!

Inatt har jag varit i fjällen och gått hinderbana. Undrar om det betyder nåt!?

Inga kommentarer: