tisdag 11 december 2007

Status:

Feberfri i morse (vaknade vid 11), men skallen känns 2 strl för stor.

Sugröret ringde just från skolan. Världens liv i bakgrunden.
Han: Är du sjuk?
Jag: Eh...ja!??
Han: Men skulle inte du gå och jobba idag?
Jag: Nej....vad har du nu på gång??
Han: Va? Inget?!! Jag bara undrar.....!!
Jag: Är du på väg hem med halva klassen för att kolla film?
Han: Nej nej nej, jag ville bara kolla....!!

Han är sååå himla osmidig min son. När han var ca 4-5 år så skämde jag bort honom lite xtra när hans syster inte var hemma. Han fick nån glass och lite godis. Och innan svartrockaren skulle komma hem så sa jag åt honom att INTE säga nåt om godiset.

Och vad händer....! Svartrockaren hinner knappt sätta sin fot innanför dörren när sugröret springer fram och säger: Jag har inte fått nåt idag, iallafall inte godis och glass.

Inga kommentarer: