onsdag 12 december 2007

Det måste kryyyylla av stjärngossar!

Min lille lille skitunge till son kläcker ur sig sent igår att han minsann ska vara stjärngosse på lucia. De ska gå lucia tåg för att samla in pengar till skolresan. Så vad gör jag mellan jobb nr 1 och jobb nr 2. Jo jag far runt som en skållad råtta och letar skjorta och strut.

Skjorta hittade jag på Lindex...men strut....NJENTE! Slut uberalles!!
Trodde att lucia och tomte nisse var det alla ungar ville vara. Trodde att stjärngosse var "a piece of cake" Nähej. Svettig som en klimakteriekossa for jag vidare från centrum till Ica Maxi. Slut där med!
Fick psykbryt! Ringer sonen och gafflar om att han borde ha liiite bättre framförhållning.

Han (skitarg): Men skit i det då mamma. Jag skiter i att vara med, det är ju frivilligt.!

Jag: NÄHEEEEEJ, nu SKA du vara stjärnosse, om jag så ska klippa och klistra ihop en strut ikväll. Å nu när jag flängt runt efter skjorta. DU SKA VARA STJÄRNGOSSE! SÅÅÅ DET SÅÅÅ!

Jaha....är på jobb nr 2 till kl 19 och lär väl spendera kvällen i kista centrum i jakt efter en jäkla strut!
GIV MIG STYRKA!!!!

Inga kommentarer: